Re: rename plikow z dwoma kropkami w nazwie

Autor: Tomasz <tomasz_tomasz1_at_wp.pl>
Data: Tue 05 May 2009 - 10:10:10 MET DST

Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał
> Ja takie rzeczy robię przy użyciu polecenia for i mv.

W sumie to chodzi o automatyczna konwersje duzej
ilosci plikow tekstowych z Mazovii na Latin2 przy czym nazw plikow z gory
nie znam a jedynie rozszerzenie. Mam taki program do konwersji (skpl.exe)
ale tworzy mi pliki wynikowe ze starym i nowym rozszerzeniem i nie wiem jak
to naprawic.
Wywolanie tego programu z programu wsadowego (bat) pod Windows XP jest jak
nizej.

for %%a in (*.hlp) do skpl 2 0 %%a %%a.tmp
z reki komenda jest troche inna ale wynik taki sam
for %a in (*.hlp) do skpl 2 0 %a %a.tmp

Skoro uzywasz polecenia for to moze poradzisz mi jak to poprawnie
przekonwertowac na na nazwe o innym rozszerzeniu ale z jedna kropka?
Polecenie to nie moze byc z reki a tylko w pliku bat.
Program skpl uruchamiany dla jednego konkretnego pliku dziala poprawnie.

--
Tomasz