Re: Bezpieczne przenoszenie danych

Autor: kajus44 <kajususunto44_at_wp.pl>
Data: Mon 04 May 2009 - 18:26:05 MET DST

Użytkownik "irczysko" <irczysko@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gtmn5j$rhl$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2009-05-04 12:58, Kermit pisze:
> ciach...
>
> Instalator truecrypt daje Ci możliwość instalowania w systemie bądź do
> konkretnego katalogu. Czyli w praktyce wypakowuje się do katalogu
> truecrypt w dowolnej lokalizacji. Możesz też skopiować truecrypt z
> istniejącej instalacji na pena i będzie działało.

To chyba podobne, ale lepiej IMO użyć po prostu TC portable, i poświęcić
te kilka kilobajtów na penie plus reszta jako kontener TC. Sam tak mam.
Chociaż nie dam sobie głowy uciąć, że działa na kompie bez praw
administratora, a nie mam teraz jak sprawdzić, bo jako świadomy użytkownik
pracuję na kocie admina :/ (ale dodam jako usprawiedliwienie, że z
TeaTimerem)