Re: Bezpieczne przenoszenie danych

Autor: Kermit <_at_jc.cy>
Data: Mon 04 May 2009 - 18:19:47 MET DST

Dnia 04-05-2009, ktoś znany jako 'Tomasz Chmielewski' w wiadomości
<news:gtmuud$s1d$1@online.de> napisał:

> Jak masz wszedzie dostep do internetu - upload do jakiegos serwera
> SCP/sftp/ftps, i byc moze OTP (one time passwords; choc ktos moze
> skopiowac wszystkie bardzo wazne pliki z pena, jesli uzywasz go np. na
> zainfekowanym komputerze)?

To też ma wady:
1. Może jestem przewrażliwiony, ale takich danych nie umieścił bym na
żadnym serwerze w sposób jawny (tj. bez szyfrowania - istotne jest nie
tylko szyfrowanie transferu ale także postać pliku na serwerze).
2. Nie wiem czy pracodawca nie zainteresował by się takimi częstymi
down- i uploadami z takiego serwera.

--
Pozdrawiam
Kermit The Frog