Re: Jak wymusić maksymalizowanie okna Worda i Excela?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 29 Apr 2009 - 07:24:18 MET DST

In news:gt7mp9$8fm$1@inews.gazeta.pl,
*Przemolo* <przemolo@gazeta.pl> typed:

> Przepraszam ale sporo googlowałem - w tym wśród grup dysk. ale nie
> natknąłem się na coś takiego :(

Kliknij na plik, w otwartym oknie rozciąg na wszystkie strony świata do
max., trzymając Shift, to samo zrób z następnym oknem i ze skrótem, teraz
kliknij w menu Plik/ Zamknij.
lub usuń z rejestru klucz
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Streams
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\StreamMRU
Restart kompa, teraz po zaladowaniu otworz doc (beda okienka male),Trzymaj
shift i rozciagaj okno na wszystkie strony do ulubionego rozmiaru, klinij na
linku otworz w nowym oknie i tez rozciag, mozesz dalej klikac i tak
rozciagac.
Jak skonczysz to zwolnij Shift i kliknij w menu Plik /zamknij.
Wejdz do opcji folderow >widok >zaptasz zapamietaj wyswietlanie ...,
zastosuj (przed modyfikacją to wyłącz)