Re: Jak wymusić maksymalizowanie okna Worda i Excela?

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Wed 29 Apr 2009 - 07:10:32 MET DST

Przemysław Rachwał pisze:

> prawoklikiem na ikonie skrótu
> tam jest opcja uruchom i masz możliwość wyboru tego co cię interesuje

Nie rozumiemy się.
Plików jest nieskończona ilość- każdy plik .doc czy .xls otwarty przez
dwuklik na nim powinien ZAWSZE otwierać się w Excelu lub Wordzie w oknie
zmaksymalizowanym :(
Próbowałem w ustawieniach folderów grzebać coś w typach plików .xls i
.doc podając różne parametry ale z tego co widzę nawet na stronach MS -
nie ma udokumentowanego parametru otwierającego np. Excela w oknie
zmaksymalizowanym - typu excel.exe /max :(

Jedyne co znalazłem to sposób na otwieranie pliku skryptem VBS w postaci
zmaksymalizowanej ale niewiele mi to daje:
Set objShell = CreateObject("Wscript.Shell")

Set objWord = CreateObject("Word.Application")
Set colTasks = objWord.Tasks
i = 0

For Each objTask in colTasks
     strName = LCase(objTask.Name)
     If Instr(strName, "inventory.xls") Then
         i = 1
     End If
Next

strCmdLine = "excel.exe " & chr(34) & "d:\1.xls" & chr(34)

If i = 0 Then
     objShell.Run strCmdLine, 3
End If

objWord.Quit

GDzie "3" w 3 od dołu linii określa maksymalizację okna.