Re: [ot] Filtrowanie ruskiego spamu w Operze

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 25 Apr 2009 - 20:05:59 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości
news:1b82vma85jjek.15a7ttv9h57c3.dlg@40tude.net...

> I zapomniałem dodać że ta zmiana treści nie jest spowodowana
> usiłowaniem
> filtrowania. Jeśli nie filtruję, te maile zachowują się jak zwykle,
> dają
> się otworzyć tylko raz.

Podkusiło mnie założyć haka na wywołanie jednych programów przez inne...
wcale bym się nie zdziwił, gdyby to była przymiarka do wprowadzenia
jakiegoś paskudnego wirusa, uruchamianego właśnie tak, jak to u Ciebie,
na razie niewinne testy, czy temat ruszy, a potem... Na razie złośliwy
skrypt zmienia tylko zawartość nagłówków, gorzej, gdy wciśnie rootkita
wprost pod samo jajo... Używam OE, na razie problemów z ruskim spamem za
wielkiego nie mam, Osławiona Wiktoria też mało szaleje...

--
Tramwaj nie jest złośliwy...
http://www.czeresniak.friko.pl/