Re: Deszczowy dzień

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 25 Apr 2009 - 20:01:49 MET DST

Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.does.not@like.spam.op.pl>
napisał w wiadomości news:gsvct3$93e$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
>
> Kupiłem sobie notebooka z Vistą i zauważyłem, że jest bardzo ubogi,
> jeśli chodzi o schematy kolorów dla standardowego, nie-Aerowego
> wyglądu systemu. Moim ulubionym zestawem kolorów od dawien dawna był
> "Deszczowy dzień"; nie mam jednak komputera z XP pod ręką, by go
> odtworzyć.
>
> Czy mógłbym poprosić jakąś dobrą duszę z XPkiem, żeby spisała RGB
> elementów interface'u tego właśnie schematu kolorów i wrzuciła na
> grupę? Będę bardzo wdzięczny :)

Odpowiednio - element, kolor, współrzędne odcień nasycenie i jasność, a
potem czerwony zielony niebieski, oraz czcionka, jeśli jest:

Tlo - czarny 160 0 0 0 0 0 brak
Okno komunikatu - przycisk (i kolor okna też) stalowoszary 141 55 145
131 153 177 okno Microsoft Sans Serif, kolor tekstu przycisku(-ów) jak
tło.
kolor czcionki j.w. - tak, jak tło, jej wielkość - 8
Aktywny pasek tytułu - dwubarwny ciemnosiny jasnosiny - rozmiar 18,
kolory 141 54 96 79 101 125, oraz 134 110 158 128 180 208
Czcionka paska tytułu Microsoft Sans Serif rozmiar 8, kolor biały 160 0
240 255 255 255
Okno - kolor j.w.
Kolor tekstu okna - ten sam parametr, co kolor czcionki komunikatu.
Dla okna aktywnego...
Menu, rozmiar 18, kolor jak kolor przycisku, nie zmienia się jednak przy
zmianach w parametrach, może trzeba zatwierdzić? Kolor czcionki menu jak
tlo.
Nieaktywny pasek tytułu rozmiar 18, szary jasnoszary (raczej lekki
siny), kolory 160 0 120 128 128 128, oraz 145 61 181 176 188 208
czcionka tego paska Microsoft Sans Serif rozmiar 8, kolor jasnosiny 142
58 193 193 204 217
Obramowanie nieaktywnego okna rozmiar 1, kolor siny, jak przycisk.
Obramowanie aktywnego okna rozmiar 1, kolor taki sam.

Jeśli coś mi umknęło, daj znać, dopowiem :)

--
Tramwaj nie jest złośliwy...
http://www.czeresniak.friko.pl/