Re: Samo załączający się laptop ( VISTA )

Autor: PP <pp_at_onet.pl>
Data: Fri 17 Apr 2009 - 15:49:50 MET DST

No to mam problem, bo do BIOSa raczej zdalnie nie wejdę :( , chyba że da się
to przestawić jakimś programem z poziomu Windows.
Podejrzewałem Windows Upgrade, ale np. dziś się włączył a dziś nie wtorek,
chyba ze w Stanach są to inne dni.
Czy informacja na temat procesow jakie mogą wybudzać komputer jest w Viście
jakość scentralizowana? Przychodzi mi jedynie jedynie jeszcze jeden proces
który mógłby to robić, aktualizacja antywirusa, ale nie wiem czy może to aż
tak głęboko działać by wybudzić komputer.
Piotr