Re: A jednak pewien minus dla Opery...

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 17 Apr 2009 - 12:43:14 MET DST

news:16kp0av2kyn95.dlg@kwinto.prv...

> To się z reguły pojawia po ugrade ze starszej wersji. Odinstaluj,
> zainstaluj na czysto, zostaw sobie tylko stary plik z zakładkami.

No, ja akurat problemów ze zwieszaniem prawie nie mam. Czasem się
zdarzy, ale marginalnie, bardzo rzadko, być może od wywalenia się czegoś
innego i "efentu domina".

Zauważyłem, ale też prtawie marginalnie, że może tak być w sytuacji, gdy
świeżo przed zamknięciem coś mocno obciążało Operę, czy system. Zwykle
pomaga poczekać kilka...naście...dziesiąt sekund i samo spada. Nie
zawsze konieczne jest zabijanie procesu.

> Z tego co zaobserwowałem Opera przy zamykaniu czyści i porządkuje swój
> cache. Spróbuj zmniejszyć jego rozmiar w opcjach programu.

Czyści, jeśli się to zaptaszy w opcjach.
Może ja mam mocną maszynę 3GHz, PD925 (dwurdzeniowy), 2 Giga RAM....,
dlatego nie zauważyłem specjalnego wpływu wielkości kaszy na szybkość
zamykania przeglądarki? Choć dysk bym zmienił, ale i tak, w najgorszym
razie to kilka sekund...

--
Nobody wanna see us together,
But it don't matter no.