Re: Nie moge zainstalowac karty muzycznej... Dlaczego?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 16:18:06 MET DST

In news:slrnguee4a.dvk.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl,
*Mariusz Kruk* <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> typed:
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Palusiński"
>
> Nie bądź taki do przodu.

Cały czas jestem do tyłu, straciłem ostatnio, kiedy się odbije, nie wiem?
:->

> Rozszerzenie, w obecnym stanie, to końcówka nazwy pliku. Poza tym, nazwa
> pliku (we windows, rzecz jasna) nie może zawierać gwiazdki, w związku
> z czym sformułowanie "rozszerzenie *.inf" jest niepoprawne. Zależnie od
> tego, czy uznajemy kropkę za część rozszerzenia, czy nie, rozszerzenie
> to byłoby po prostu "inf", lub ".inf".

Nazwa pliku to tekst zawarty do kropki. Po kropce to rozszerzenie, gdy
ukryjesz wyświetlanie rozszerzeń, to nie bedziesz widział Twojego inf, ani
.inf, jedynie nazwa_pliku. Co do zapisu *.inf, to jest dowolna nazwa pliku
plus rozszerzenie.