Aktywacja XP Prof. a obraz partycji.

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Wed 15 Apr 2009 - 21:50:34 MET DST

Mam oryginalnego XP Prof. Dosyć często jeden z użytkowników sporo w nim
miesza a ja nie mam czasu na naprawianie i szukanie problemow. Instalacja od
nowa jest czasochłonna i któraś z koleji aktywacja kończy się zawsze
telefonem do M$. Wpadłem więc na pomysł zrobienia obrazu partycji
systemowej. Zainstalowałbym system i cały potrzebny soft, zaaktywowałbym ten
system i zrobił obraz. Czy nie będzie żadnego problemu z legalnością
systemu. I jak wygląda sytuacja w przypadku padnięcie płyty gł (na przykład)
i odzyskiwania systemu na nowej płycie głównej.

Pozdrawiam.