Brak mozliwośco podglądu tapet Wista SP1

Autor: Gil <gil0_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 10 Apr 2009 - 01:17:37 MET DST

Vista HP Eng 32 SP1. Abit Quad GT, E6600, 2x1 KVR.

Coś sie stało i nie pojawiaja sie miniatury tapet w personalizacji pulpitu.
Tylko duzy "misiek" - ikonka Ifrana. Tzn. nie pojawia się podgląd obrazka.
Usunąłem Ifrana i teraz mam ikonkę Picture i Fax viewer a nie mam podglądu
obrazka jak wyświetlam opcje personalizacji - tapety.
Teraz mam Ifrana ponownie - i znów "miśki" a nie podgląd obrazka tapety.
Może to znany problem? Wistę mam jako drugi system po Xp i tylko aktualizuję i
niewiele na tym pracuję. Może to banalny problem.
To nawet nie problem ale mnie coś denerwuje w systemie jak nie działa jak trzeba.