Re: Vista, starszy software i problem z wyświetlaniem

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Wed 08 Apr 2009 - 22:25:21 MET DST

Sempiterna wrote:

>Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości

>Dla świętego spokoju sprawdź dokładnie pamięć karty, pamięć komputera.
>Choćby po to, aby, jak ktoś spyta, powiedzieć "Tak, sprawdzone, nie ma
>błędów".
>Czy programy w typie 3d-Mark (http://www.futuremark.com/) dobrze się
>wyświetlają? Chodzi o sprawdzenie elektroniki karty w działaniu.

3d Mark Vantage nie rusza, chyba wymaga DX10 (tak pisze, a X1400 jest
zgodna z DX9)
3d Mark 2006 zapuściłem, i tutaj (chyba) są wyniki:
http://service.futuremark.com/home.action;jsessionid=6EE938E2012877D972F368D1D259866C

Sprawdziłem pamięć karty tym:
http://www.programosy.pl/program,video-memory-stress-test.html
i wszystko OK (DX i openGL)

>Takowoż, nie można wykluczyć jakiejś niezgodności soft, na poziomie
>sterów, dla karty są Viściane naturalne, czy dedykowane, od producenta?
>To tak na początek, mi się skojarzyło.

Sterowniki ATI z Lenovo, oraz najnowsze (jakoś "zmodowane", żeby
poszły na Thinkpadzie).

Nie mam jak cholera sprawdzić tych programów na innym kompjuterze z
Vistą...

Pozdrawiam
Grzegorz