Re: Vista, starszy software i problem z wyświetlaniem

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 06 Apr 2009 - 23:25:54 MET DST

Użytkownik "Giecze" <czechowski@post.#skasujto#.pl> napisał w wiadomości
news:49d9ec57@news.home.net.pl...
> Mam w Viście kłopot z dwoma programami, które na XP chodziły dobrze –
> Colorshop X i Monaco GamutWorks.
>
> Oba programy to narzędzia do koloru (skracając), profili ICC i temu
> podobnych. Kłopot polega na złym wyświetlaniu lub nie wyświetlaniu
> brył przestrzeni barwnych (gamut). Twórcami obu programów IMO były
> inne zespoły (Monaco i iccTools) mimo, że dziś „wciągnął” je X-Rite.

Dla świętego spokoju sprawdź dokładnie pamięć karty, pamięć komputera.
Choćby po to, aby, jak ktoś spyta, powiedzieć "Tak, sprawdzone, nie ma
błędów".
Czy programy w typie 3d-Mark (http://www.futuremark.com/) dobrze się
wyświetlają? Chodzi o sprawdzenie elektroniki karty w działaniu.

Takowoż, nie można wykluczyć jakiejś niezgodności soft, na poziomie
sterów, dla karty są Viściane naturalne, czy dedykowane, od producenta?
To tak na początek, mi się skojarzyło.

(choć wiem, że nie każdy błąd tak wyjdzie, ale sumienie będzie
spokojne - "spróbowałem wszystkiego")

--
Nobody wanna see us together,
But it don't matter no.