Re: legalna licencja XP offline

Autor: Tom <tomek.sa0_at_op.pl>
Data: Wed 08 Apr 2009 - 00:51:21 MET DST

> Proszę o szczegółową procedurę (z uwzględnieniem praktycznych
> szczegółów na terenie Polski)
jakie praktycze szczegóły? ;-)

> jak aktywować legalnie zakupiony
> (kiedyś) wXP bez połączenia z Internetem?
> Co mi potrzebne? Numer licencyjny? Trzeba gdzieś dzwonić? Ile kosztuje
> telefon bo mam nadzieję, że nie do USA?
> (Nie mam CD bo system był fabrycznie zainstalowany na laptopie i już
> aktywowany.)
Numer z naklejki ktora masz przyklejana na laptopie.
Ogolnie masz problem. Jezeli to HP, to zadzwon tam i popros o przeslanie
kopii plyty.
Jezeli nie HP, to sprawdz na innej kopii XP. Najlepiej z takim samym SP.
Moze zadziala, niech sie ktos inny wypowie.

> A może opłaca się bardziej gdzieś pójść do kawiarni z hotspotem?
Nie. Wystraczy zadzwonic pod 0 801 308 801

> I jeśli TAK to czy owa inna kopia będzie mogła być w innej wersji
> językowej? (Np. angielskiej zamiast polskiej?)
Nie.