legalna licencja XP offline

Autor: <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Tue 07 Apr 2009 - 23:22:45 MET DST

Proszę o szczegółową procedurę (z uwzględnieniem praktycznych
szczegółów na terenie Polski) jak aktywować legalnie zakupiony
(kiedyś) wXP bez połączenia z Internetem?
W laptopie nastąpiła inwazja wirusów i konii trojańskich i
zdecydowałem się zainstalować system od nowa.
Co mi potrzebne? Numer licencyjny? Trzeba gdzieś dzwonić? Ile kosztuje
telefon bo mam nadzieję, że nie do USA?
(Nie mam CD bo system był fabrycznie zainstalowany na laptopie i już
aktywowany.)

A może opłaca się bardziej gdzieś pójść do kawiarni z hotspotem?

I jeszcze jedno pytanko. Czy mogę zainstalować ZUPEŁNIE INNĄ kopię
windy? Znaczy z innego CD? Przecież chyba ten numer licencyjny się
tylko liczy? Nie można potem wpisac własnego?
I jeśli TAK to czy owa inna kopia będzie mogła być w innej wersji
językowej? (Np. angielskiej zamiast polskiej?)