Re: Problem z drukarką sieciową

Autor: Tom <tomek.sa0_at_op.pl>
Data: Sun 05 Apr 2009 - 12:38:21 MET DST

> Zamapuj tą drukarkę w ten sposób: pracując jako administrator zainstaluj
> ją u siebie lokalnie, a potem w zakładce Porty przypisz ją do nowego
> portu *lokalnego* nadając mu nazwę taką, jak sieciowa nazwa drukarki,
> tj. \\PC\drukarka. Wówczas będzie ona uwierzytelniana systemowo. Jeszcze
> lepiej gdyby kolega miał stały adres IP, a Ty mapowałbyś
> \\IP_PC\drukarka, bo otoczenie sieciowe w Windows nie działa zbyt
> stabilnie w środowisku wielomaszynowym.

Jak rozumiem trzeba przy tej operacji przepinac drukarke do wszystkich
komputerow?

Jest jeszcze rozwiazanie pewnie mniej bezpieczne, ale szybkie i
skuteczne na wiele komputerow - wystarczy wlaczyc konto goscia na
komputerze udostepniajacym drukarke. Wtedy na klientach nie ma problemu
z haslami.

A moze jest jeszcze jakis sposob, aby ja podpiac pod uprawnienia
"wszyscy" bez wlaczania konta goscia? Przez zasady systemowe, albo cos
innego?