Problem z drukarką sieciową

Autor: Piotr C. <fakeemail_at_gmail.com>
Data: Fri 03 Apr 2009 - 11:42:24 MET DST

Witam

Mam w pracy sieć LAN i drukarkę sieciową fizycznie podłączoną do komputera
kolegi ale udostępnioną wszystkim w sieci. Komputery działają na WinXP PRO.
Mogę z drukarki korzystać ale mam problem, gdy zmienię hasło do swojego
konta. Wtedy drukarka staje się niedostępna, pomimo, iż na komputerze
kolegi, gdzie jest podłączona ustawiłem w zabezpieczeniach pełne prawa dla
wszystkich. Po powrocie do starego hasła znowu wszystko OK.
Próbowałem dodać ją ponownie w moim komputerze po zmianie hasła, jednak
wtedy system jej "nie widzi".

Czemu się tak dzieje i jak można pogodzić zmianę hasła na moim kompie z
pracą drukarki sieciowej?