Re: Synchronizacja zegara z internetem

Autor: ikov <ikov1_na_g_at_zecie.pl>
Data: Thu 02 Apr 2009 - 22:02:11 MET DST

> Co zrobić jak ktoś piwa nie pije? ;-)

To jest całkiem dobry pomysł z tą wymianą baterii, więc pewnie to
zrobię, ale skoro nie resetuje mi ustawień BIOSu na defaultowe i nawet
zegar się nie zeruje, tylko zatrzymuje i rusza od tego samego miejsca, w
którym był wyłączony komputer, to może faktycznie być uszkodzenie czegoś
na MB (jak Pa sugeruje w innej odpowiedzi).
Już kilkukrotnie spotkałem się z padniętą baterią, ale zawsze było to
równoznaczne z przywracaniem domyślnych ustawień BIOSu i często już POST
przy uruchamianiu się maszyny oznajmiał, żę ćóś jest nie tak.
A z tym piwem się zastanowię, bo rocznie może wypijam kilkanaście i to
pewnie jest za dużo :)

--
http://ikov.bikestats.pl