Re: czy w2k nie wystarczy?

Autor: <alojzy.zakalec_at_gmail.com>
Data: Tue 31 Mar 2009 - 17:20:23 MET DST

On Mar 30, 7:50 pm, Przemysław Rachwał

> wine - wiekszość programów windowsowych pod tym działa w środowisku Linux

Raz wypróbowałem wine i po tym jak mi się nic konkretnego nie udało
uruchomic na dłużej niż 10 minut to odinstalowałem to.
Czy byłbyś uprzejmy polecić jakieś zwięzłe kompedium w niecie jak
efektywnie i niezawodnie wykorzystywać wine?

Czy umożliwia on na np. uruchomienie Skype czyli, że zapewni dostęp do
dźwięku (głośnik i mikrofon) oraz eth0 ?