Re: W2K. Rozmieszczenie plików systemowych ?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 31 Mar 2009 - 03:04:03 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:n3v7a6-073.ln1@kosmosik.net...

> No i dlatego mając backup ma się bardzo duży komfort. :)

Że np. nośnik z backupem nie strzeli, elektrownia prądu nie wyłączy w
trakcie, UPS się nagle nie zagotuje, etc...

> Na pewno większe niż defragmentacja, nie rób z siebie idioty.

Na razie idiotę to Ty z siebie robisz.
Już Ci zwracano uwagę, byś sie tak nie napinał, bo pękniesz.

> Przecież w życiu nie widziałeś systemie o tym poziomie krytyczności.

Ekhm... sory... możesz po polsku?

> Kontrola jest najwyższym poziomem zaufania, że tak se walnę maksymę,
> hłe hłe.

Ufasz kontrolującemu? Zawsze, w każdej sytuacji i wszędzie? Piękne!

> Defragmentacja guano zabezpiecza.

Albowiem ponieważ?
Wytłumacz to mojemu programowi do odzyskiwania danych, nie powiesz
chyba, że Get Data Back jest "guano" wart? :P
No, chyba, że znasz dobry sposób na odzyskanie danych z pliku
rozpołożonego po całej partycji w 50 tysiącach fragmentów, w sytuacji
zamazania struktur alokacji... a, to wtedy przepraszam... Bo ja wolę
doprowadzić do tego, aby fragment był jeden...

> Sorry ciężko mi się odnosić do bełkotu, w którym się równoważnie
> traktuje kopie
> bezpieczeństwa z ochroną przed oprogramowaniem niechcianym... Wdróż
> kilka

Skoro lubisz polegać na jednej tylko metodzie ochrony - ależ proszę, to
nie moje dane.

> systemów, napisz dla nich kilka polityk bezpieczeństwa to pogadamy.
> Jak na
> razie to wypisujesz bzdury.

Bzdury, to mam, jak zjem dużo kapusty, czy najem się grochówki :P

> Jak chcesz zapewnić bezpieczeństwo danych to stosujesz backup, nie
> defragmentację.

A gdzie ja pisałem, że NIE STOSOWAĆ backupu? Hę?
Zrobisz jak chcesz. Ja swoje dane zabezpieczam ZARÓWNO BACKUPEM, JAK TEŻ
INNYMI METODAMI.
Rób tak dalej, pisz tak dalej. Z takim nastawieniem do innych, to nawet,
jak masz rację, nikt ci nie uwierzy.
Tyle ode mnie.

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.