Re: czy w2k nie wystarczy?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 15:11:48 MET DST

Dnia Sun, 29 Mar 2009 18:15:01 -0700 (PDT), alojzy.zakalec@gmail.com
napisał(a):

> Tak się składa, że mam legalny w2k professional...

No i zostań przy nim dopóki nie natrafisz na urządzenie którego obsługę
musisz mieć *koniecznie* a do którego nie znajdziesz sterownika pod w2k.
Lub dopóki nie znajdziesz programu który jest absolutnie dla ciebie
niezbędny a wymaga minimum XP. Ja np. relatywnie niedawno przesiadłem się z
w98se...

--
Jacek