Re: plik wsadowy - pingowanie + ipconfig

Autor: Przemysław Rachwał <przemyslaw.rachwal_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Mar 2009 - 00:23:48 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:

> No na pewno trzeba zadzwonić na BOK, albo lepiej napisać PISMO. I wcale nie
> będzie tak, że na to pismo po prostu ktoś Ci w grzecznej formie i w czasie
> odpowiedzi zgodnym z umową odpisze "spierdalaj". :)

ale to już było, więc nic odkrywczego nie napisałeś

> [...]
> napisać skrypt, tylko po prostu kwestionuję trafność diagnozy, która stwierdza,
> że problemy ogólnie z siecią świadczą w 100% o problemie dostawcy z serwerem
> DNS. :) Bardziej prawdopodobne jest, że ma coś nie tak z Windows czy psujący
> się modem czy jakieś ruchome warunki, które mu zrywają połączenia...
>
> I zgadzam się też, że *można* zadzwonić na BOK zapytać się czy wszystko jest w
> porządku z DNS, tyle że to w żaden sposób definitywnie nie rozwiąże problemu
> (nawet jakby taki istniał faktycznie po stronie dostawcy).

jeżeli jest to internet mobilny można się przemieścić - eliminujemy
problem w danej lokacji np. przeciążenie stacji bazowej bo jest za duży
ruch i nie wyrabia

jeżeli jest to modem - można skorzystać chwilowo z telefonu i karty SIM
z modemu

jeżeli to problem z Windows, sprawdzamy u kolegi/koleżanki czy modem działa

jeżeli to dostawca bo ww. metody zawiodły to zgłaszamy problem do BOK i
pytamy czy może nam pomóc w takiej sytuacji, z dużą dozą
prawdopodobieństwa pomogą

jak to nie pomaga to reklamację pisemną

jak to nie pomaga no to nie wiem, odwołanie, wtedy idzie wyżej, zresztą
nie znam procedury więc nie będę pierdół pisał

--
Przemek
"Non sunt multiplicanda entia sine necessitate"