Re: Zarzadzanie dyskami HDD - maly problem

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Sat 28 Mar 2009 - 18:09:07 MET

On Sat, 28 Mar 2009 07:19:40 -0700 (PDT), Rafal M wrote:

> Witam
>
> Sytuacja:
> Win XP
> Dysk \Device\Harddisk1\ ma 3 partycje. Z tego 2 sa partycjami
> zaszyfrowanymi (TrueCrypt, szyfrowanie calej partycji) oraz jedna
> partycja nie szyfrowana.
>
> Partycje szyfrowane to:
> \Device\Harddisk1\Partition1
> \Device\Harddisk1\Partition2
>
> Nie szyfrowana:
> \Device\Harddisk1\Partition3
>

> Chce partycje \Device\Harddisk1\Partition2 znowu przywrocic do formatu
> NTFS (bez szyfrowania).

> [...]

Szybko i prosto :
1. Zgrać dane z partycji z TC (jeśli jest taka potrzeba)
2. Odmontować partycję z TC
3. Usunąć partycję z poziomu diskmgmt.msc
4. Założyć partycję od nowa i sformatować pod wybranym FS.
TC generalnie nie miesza z partycjami i Harddisk1\Partition1 to pierwsza
partycja na harddisk1 itd.
Dla pewności możesz zrobić backup :) a w zasadzie powinieneś :)

--
Pozdrawiam
Piotrek