Zarzadzanie dyskami HDD - maly problem

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Sat 28 Mar 2009 - 15:19:40 MET

Witam

Sytuacja:
Win XP
Dysk \Device\Harddisk1\ ma 3 partycje. Z tego 2 sa partycjami
zaszyfrowanymi (TrueCrypt, szyfrowanie calej partycji) oraz jedna
partycja nie szyfrowana.

Partycje szyfrowane to:
\Device\Harddisk1\Partition1
\Device\Harddisk1\Partition2

Nie szyfrowana:
\Device\Harddisk1\Partition3

Chce partycje \Device\Harddisk1\Partition2 znowu przywrocic do formatu
NTFS (bez szyfrowania).

Z tego co wiem, by przywrocic partycje wczesniej zaszyfrowana TC,
wystarczy ja po prostu ponownie w zarzadzaniu dyskami "podmontowac" do
windowsa (nadac litere), i na nowo sformatowac w NTFS.

Tylko jak rozroznic ktora jest ktora w oknie zarzadzanie dyskami? One
zawsze ida po kolei? Typu partycja 1 jest przedstawione graficznie
jako pierwsza itd?
Zeby chcac usunac/sformatowac w NTFS partycje \Device
\Harddisk1\Partition2 przypadkiem nie uszkodzic \Device
\Harddisk1\Partition1.

Moze mi ktos pomoc? :)

Pozdrawiam
Rafal