Re: w2kpro,emule i WS2_32.dll

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Fri 27 Mar 2009 - 16:56:09 MET

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:gqdfvt$1uk$1@inews.gazeta.pl...
> W2K PRO;
> usiluje zmienic/uaktualnic na nowsza wersje emule morphxt, dostaje przy
> instalacji komunikat stopujacy ją, że:
> "nie odnaleziono pktu wejscia procedury freeaddrinfo w bibliotece
> WS2_32.dll"
> - a biblioteka WS2_32.dll w w2k jest, poza tym poprzednia wersja emule
> odpala sie bez problemu.
> O co chodzi?

nie ma takiej procedury w tej bibliotece bo zostala dodana w xp sp2

> Tzn. najkrocej co mam wykonac w praktyce w w2k...?

poprosic autora programu o wykonanie tego co zacytowales

a z rzeczy bardziej realnych - mozesz np. dorzucic ta biblioteke w wersji
z xp sp2 do katalogu programu ktory jej uzywa lub zamienic obecna
ale moze to powodowac rozne problemy