Re: program pocztowy

Autor: irczysko <irczysko_at_gazeta.pl>
Data: Mon 23 Mar 2009 - 13:54:41 MET

W dniu 2009-03-23 11:45, Marek Kamiński napisał(-a):
> W artykule news:lcwkdszdc34z.12cyor4r9h75v$.dlg@40tude.net,

> Dzięki, skoro piszecie że działa OK to zainstaluję.
> Eksperymentować nie mogę - muszę uruchomić na 10 komputerach i ma
> działać :).

Skoro na dziesięciu (a zależy ci na eml'ach) to spróbuj podejść inaczej
do problemu.
Uruchom na jednym kompie hamstera:
http://www.arcorhome.de/newshamster/tgl/misc/hamster_de.html jako serwer
pocztowy dla tych kompów. Hamster przechowuje wiadomości w *.msg ale to
jest taki sam plik tekstowy jak *.eml
Do hamstera dobijesz się każdym klientem poczty obsługującym pop3.
Użytkownicy będą korzystali z programów pocztowych jakie będą im
odpowiadały, a Ty będziesz miał kopie wiadomości w jednym miejscu.