Re: Odpalanie dowolnego programu na wskazanym ekranie?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 23 Mar 2009 - 12:27:58 MET

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał
w wiadomości news:1237800899.83551@bongos2.pseinfo.pl...

> Fajnie, że ci się tak dobrze dyskutuje, ale co to ma do mojego
> pierwotnego pytania?

To, ze ja bym za bardzo nie kombinował. Ina sprawa, że też by mi się
czasem to przy dało. Po prostu niektore programy tak mają, że to one
rządza. Niektóre mają w opcjach sprawy związane z oknem, nie ma reguły,
które i jak.

--
Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.