Re: niewidoczny w sieci iplus

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 16 Mar 2009 - 18:55:25 MET

Sempiterna in news:49be6efe$1@news.home.net.pl

ja wlasnie zastanawiam sie po co numery publiczne i niepubliczne (w iplusie;
bo w sieci osiedlowej - domyslam sie) - bo to znaczyc by moglo, ze
wypuszczaja mnie za firewall/router ichni na numerze ip, ktory jest jakby
chowajacym mnie w osiedlowej sieci. Jakos nie moge wyczuc po co taka
polityka w tak olbrzymiej sieci jak iplus... Obnizka kosztow?