Re: wielkość klastra NTFS a=?iso-8859-2?Q?_wydajno=B6=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3F=3DE6=3F=3D?=

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 13 Mar 2009 - 06:54:39 MET

Dnia Thu, 12 Mar 2009 22:26:17 +0100, Wojtek napisał(a):

> Kiedyś w archiwum znalazłem Twój post o tym, ale na stronie terabyte
> w opisie BootIt nic nie ma o takiej możliwości, więc myślałem, że
> usuneli opcję.

Ojj, wprowadziłem Cię w błąd. Zapomnij. BootIt potrafi jedynie
przgotować partycję do konwersji z FAT32 do NTFS tak, żeby docelowy
klaster przyjął wielkość 4 kB, ale zmiany wielkości klastra na już
istniejącej partycji NTFS nie potrafi wykonać.

Dość stabilnie zachowuje się Paragon Partition Manager, ale niestety
wersja demo ma spore ograniczenia.

> Sugerujesz, że to długo potrwa? UPSa nie mam, ale jeśli czas może
> przekroczyć wytrzymałość baterii lapka to mogę odpalić proces u
> kolegi w pracy i podpiąć się pod sporego UPSa

Tak, to może długo potrwać. A co, nie masz zasilacza do tego lapka?

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/