Re: wielkość klastra NTFS a=?iso-8859-2?Q?_wydajno=B6=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3F=3DE6=3F=3D?=

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 22:26:17 MET

Michal Kawecki wrote:

> wykonasz we w miarę bezpieczny sposób przy pomocy
> BootIt http://www.terabyteunlimited.com .

Kiedyś w archiwum znalazłem Twój post o tym, ale na stronie terabyte
w opisie BootIt nic nie ma o takiej możliwości, więc myślałem, że
usuneli opcjÄ™.

> Pod warunkiem, że masz
> UPS-a...

Sugerujesz, że to długo potrwa? UPSa nie mam, ale jeśli czas może
przekroczyć wytrzymałość baterii lapka to mogę odpalić proces u
kolegi w pracy i podpiąć się pod sporego UPSa

--
Wojtek