Re: Jak podmienić notatnik w Wiście

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 21:23:52 MET

Dnia Thu, 12 Mar 2009 19:59:46 +0100, Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

> niby poszło. Niby skasowałem stary, niby podłożyłem nowy, a kurde,
> system odpala stary... Magia. Nie ma go, a jest.

Bo w oryginale pliki w \system32 są w rzeczywistości jedynie twardymi
dowiązaniami do plików leżących w \winsxs, pozostawionymi tam celem
zachowania zgodności ze starszymi aplikacjami. Ty jedynie usunąłeś to
twarde dowiązanie zastępując je jakimś innym plikiem, ale system być
może i tak używa oryginalnej wersji z \winsxs.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/