Re: OK: XP: siec dziala a przegladarki maja problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 21:23:53 MET

Dnia Thu, 12 Mar 2009 18:50:21 +0100, Pawel Debski napisał(a):

> Poprostu z menu wybrałem "Uninstall Symantec Internet Security" i wyszło
> jak wyszło. Nie sądziłem, że standardowa deinstalacja jest skaszaniona.

I to jak. Mnie kiedyś deinstalacja tego bloatware usunęła sterowniki
portów COM. Jaki jest związek między FW a portami szeregowymi nie wiem
do dziś, zapewne tylko programiści Symanteca mogliby coś na ten temat
powiedzieć. Od tej pory nie tykam kijem nic co pochodzi z tej firmy.

P.S. Użyj tego Norton Removal, bo sporo śmieci zostało pewnie jeszcze w
systemie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/