OK: XP: siec dziala a przegladarki maja problem

Autor: Pawel Debski <pdebski_at_econsulting.usun.pl.to>
Data: Thu 12 Mar 2009 - 14:54:09 MET

Zwalczyłem skurczysyna.

Kłopoty zaczęły się po deinstalacji Symantec / Norton Internet Security,
który był fabrycznie zainstalowany na kompie.

Deinstalator zostawił FW w jakimś nieustalonym stanie - na liście
programów już produktu nie było, ale różne pliki w Program Files zostały
i FW chyba odcinał prawie cały ruch.

Zabutowałem Koppixa i pousuwałem (spakowałem usuwając) wszystkie
katalogi co miały Symantec, Norton lub Live/Update w nazwie (w tym z
Common) i nagle zaczęło działać.

Z poważaniem
PD