XP: siec dziala a przegladarki maja problem

Autor: Pawel Debski <pdebski_at_econsulting.usun.pl.to>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 11:09:53 MET

Szanowni Państwo!

Coś namieszałem z komputerem i teraz mam problem z dostępem do Internetu:

Kiedy uruchamiam IE lub FF i przechodzę na jakąś stronę www otrzymuję
komunikat o błędzie: "nie udało się nawiązać połączenia".

Połączenie sieciowe natomiast działa - ipconfig pokazuje co należy, ping
działa, ba, nawet jak w Windows Explorerze otworzę
\\192.168.cośtam.cośtam\ to mogę skopiować pliki, etc.

Jedynie (obie!) przeglądarki mają problem.
Nawet jak próbuję wejść na stronę lokalną np. http://192.168.co%b6tam.1/
dostaję ten sam błąd.

Ustawienia proxy sprawdzałem.

Co jeszcze może być namieszane?