Re: wielkość klastra NTFS a wydajność

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 15:17:32 MET

Sempiterna in news:49b7adc6@news.home.net.pl
[..................]

rozumiem; napisalem tylko o tym, co sam sprawdzilem - fat32, ale tez
podkreslilem, ze uzywac nalezy Pmanagera, bowiem to i owo "sie wie" o
Pmagicu; cos mi sie zdaje, ze juz na tej chocby grupie byla obszerna
pisanina o zgubnym wplywie magica na system i to jest temat rzeka;
bezproblemowy jest bez watpienia MANAGER,ale ja zastosowalem tylko do fat32.
Nawiasem: nigdzie nie czytalem o destrukcyjnym dzialaniu Pmanagera (w
przeciwienstwie do magica) takze przy ntfs-ie...