Re: Zdalna drukarka linuksiana

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 10:05:13 MET

Tomek Głowacki pisze:
> Dodajesz drukarkę ale nie sieciową a lokalną i wybierasz port TCP/IP,
> dalej kreator poprowadzi cię za rączkę.

No dodałem. Mówił, że nie znajduje nic, ale wyskoczył okienko do
ręcznych ustawień. Więc ustawiłem port 631. Męczył, męczył, w końcu
powiedział, że mam wskazać sterowniki. Wskazałem. Zainstalował. Ale nie
drukuje. W kolejce siedzi zadanie i mówi błąd-drukowanie. Co chwilę się
napis zmienia na PONOWNE DRUKOWANIE i wraca błąd.

--
Przemysław Adam Śmiejek