Re: Zdalna drukarka linuksiana

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 09:29:59 MET

Tristan pisze:
> Witam,
>
> mam udostępnioną przez Cupsa drukarkę spod linuksów. Da się do tego jakoś
> podłączyć spod Wisty? Czy trzeba kombinować z sambą na linuksach?

Da się, po TCP/IP, tworzysz nowy port lokalny TCP/IP i podajesz adres
drukarki a raczej cupsa, cups wystawia kolejkę odpowiednią, pewnie
będziesz musiał podać jej nazwę i ustawić odpowiedni port.

Dodajesz drukarkę ale nie sieciową a lokalną i wybierasz port TCP/IP,
dalej kreator poprowadzi cię za rączkę.

Pozdr,
Tomek