Re: Odpowiedniki digikama, gwenview i krename

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 07:37:46 MET

W odpowiedzi na pismo z środa 11 marzec 2009 07:25
(autor Tomek
publikowane na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
wasz znak: <gp7ljh$nor$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

> [...]
>
> Niekomercyjnie jest free, komercyjna licencja jest w ofercie na stronach
> polskich sprzedawców - guglnij.

No właśnie znalazłem, że w jakiejś promocji 67zł. Na razie bawię się XnVIew.
on jest chya darmowy.

> Ale IMHO w jakiś menedżer plików musisz się zaopatrzyć.

No to mam Salamandra. Jest też niby Free Commander, ale on nie ma własnego
kopiowania.

--
Tristan
Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2