Re: Odpowiedniki digikama, gwenview i krename

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Wed 11 Mar 2009 - 07:36:45 MET

W odpowiedzi na pismo z środa 11 marzec 2009 02:35
(autor Closter
publikowane na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
wasz znak: <65hj86-j2h.ln1@closterkeller.colbatz.pl>):

> SOA - amarok działa, digikam się odpala ale nie mam aparatu pod ręką.

http://winkde.org/pub/kde/ports/win32/installer/kdewin-installer-gui-latest.exe

No to instalowałem. Kadu w ogóle się nie odpala i mówi, że błąd jakiśtam
(0xcośtamcośtam). Amarok odpala GUI, ale potem mówi, że błąd w jakimś
skrypcie i się zamyka.

> kadu też kiedyś działało i to dobrze. Brak oficjalego linku do binarki
> ale da się wygóglać

No wiem, ale nie odpala.

--
Tristan
Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2