Re: problem z pendrivem w xp

Autor: Picia <picia_at_op.pl>
Data: Mon 09 Mar 2009 - 18:50:00 MET

> Juz Ci pisałem, masz źle napisany autorun.inf

Mylisz się :)
Pisałeś aby użyć przywracania systemu - nie pomogło.
Pisałeś również że gdzieś musi byc to przekierowanie - no własnie ale gdzie?
Partycja pendriva na której jest autorun.inf jest partycją typu CD a więc
tylko do odczytu. Modyfikacja tego pliku nie jest możliwa.
Przeszukałem wszystkie dyski w poszukiwaniu innego autorun.inf i nie ma
innego. Albo nie znalazłem.
Jakieś inne sugestie?

PS.
Sorki ale poszło też na priv ale jak masz antyspam adres to wróci.

--
Piotr