Re: XP Home - uprawnienia

Autor: B.G <b0ggacUSUN_at_wp.pl>
Data: Mon 09 Mar 2009 - 18:47:27 MET

Dnia 09-03-2009 o 15:50:04 Ireneusz Wik <iwsp@wytnij.gazeta.pl>
napisał(a):

> nie zmienilo mi uprawnien na calej galezi podkatalogow
> struktura
> a - b
> d - e
> zmiana nastapila na poziomie a - b
> masz moze jakis jeszcze pomysl?

Jeśli zadziałało dla katalogu "d" to zrób na nim prawy mouse button i
włącz dziedziczenie uprawnień na głębsze/podrzędne obiekty.
Jakby było coś nie tak to przyjrzyj się jeszcze właścicielom obiektów i
ew. ustaw jak jest np. na "a"

Zamiast Fajo (może ma jakieś błędy - nie używam go często) pozostaje
jeszcze tryb awaryjny i systemowa zakładka zabezpieczeń.
Co prawda nie wiem czy przy zainstalowanym Fajo siÄ™ ona uruchamia; ale
fajo można się zawsze pozbyć.

--
B.G