Re: Dodatkowy dysk na USB i opóźniony start Windows XP

Autor: DooMiniK <_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 09 Mar 2009 - 14:47:50 MET

animka wrote:

> Napisz, ciekawa jestem.

Problem... zniknął. Sprawdziłem też przez USB na drugim komputerze
(netbook, WinXP + SP3) i podobne objawy (powolny start). To jakiś
dziwny problem tego modelu dysku (?)/pojemności/sam nie wiem.
W najbliższym czasie (jak dokupię kartę eSATA do laptopa) i tak się
skończy na podłączeniu przez to złącze, mam nadzieję, że nie będzie
zbyt dużo niespodzianek...

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,