Re: Dodatkowy dysk na USB i opóźniony start Windows XP

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 08 Mar 2009 - 01:09:57 MET

Użytkownik "DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał w
wiadomości news:49b2a787@news.home.net.pl...

> Przy uruchomionym systemie operacyjnym podłączenie wtyczki do gniazda
> USB powoduje, że w ciągu 4 sekund pojawia się litera dysku i jest
> dostęp
> do danych. Dysk jest zasilany aktywnie (3.5''). Dzisiaj kupiłem kabel
> firewire, zobaczymy co się będzie działo ;-)

Przez mgłę, bo sprzed paru lat, pamiętam, że na jakimś komputerze miałem
jaja ze wstawaniem systemu (chyba tak...) gdy w BIOS była zaznaczona
opcja, nie pomnÄ™ nazwy... "Use legacy DOS USB keyboard", czy jakoÅ› tak.
Po wyłączeniu tejże opcji, komputer pomknął, jakby dostał kopa w dupę od
konia wyścigowego... W systemie nie była podpięta klawiatura USB, tylko
PS/2.

--
Na wiadomości z Quoted-Printable nie odpowiadam.