Odpowiedniki digikama, gwenview i krename

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 09 Mar 2009 - 11:38:46 MET

Witam,

próbuję migrować na Windows Wista z KDE, ale wciąż szukam czegoś, co zastąpi
tytułowe programy:

a) digikam: niby windows widzi aparat w Komputer, ale widzi alles jako dysk.
Nie wiem więc co zgrałem, a co nie, a do tego nazwy są IMG_001.JPG, co
słabo sensowne jest. Digikam podczas zgrywania robił mi automatycznie
RRRRMMDD-GGMMSS.jpg i można było tym prosto zarządzać. Jest jakieś takie
narzędzie pod Windowsa?

b) Czasami potrzebuję wyświetlać pełnoekranowo zdjęcia. W KDE mam od tego
gwenview. Windziany przeglądak zdjęć nie ma opcji FULLSCREEN (nie
znalazłem). Czy jest coś za niedzikie pieniądze (ACDSee kosztuje drogo) co
mogę wykorzystać w swojej pracy ?

c) krename: mam często pliki ponazywane 1,2,3,4,... a muszę z nich robić
1,2,3,4, ale od końca. Podobno Total Commander ma taką opcję, ale to
kosztuje znów dość sporo. Jest coś z takimi możliwościami za darmo?

d) tak dodatkowo: Da się jakoś powiększyć pasek i zegarek w Windows? Jak
rozciągam pasek w dół, to się powiększa, ale ikonki szybkiego uruchamiania
pozostają małe i zegarek też pozostaje maleństwo. A ja niedowidzę i
potrzebuję dużą czcionkę na zegarku.

--
Tristan
Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2