Re: Program, który łyknie DVD

Autor: Tristan <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon 09 Mar 2009 - 11:31:51 MET

W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 09 marzec 2009 00:03
(autor Kamikazee
publikowane na pl.comp.os.ms-windows.winnt,
wasz znak: <gp1irs$sbi$1@inews.gazeta.pl>):

> SMPlayer

Niestety nie. SMPlayer wywala się na menu, bardziej niż VLC... Ostatecznie
poradziłem sobie DemonToolsem. Zamontowałem ISO jako dysk i wtedy laptopowe
WinDVD łyknęło. Jako jedyne se radzi z menu... WMP też chyba se radzi, ale
wyświetla glutożelkowaty panel w miejscu menu i nie da się tam kliknąć.

--
Tristan
Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2