problem z pendrivem w xp

Autor: Picia <picia_at_op.pl>
Data: Mon 09 Mar 2009 - 10:51:00 MET

Witam,
Mam taki problem z pendrive'm z systemem U3 na jednym kompie. Jak włoże pena
do kompa i uruchomię aplikacje do uruchomienia systemu U3 (zarówno ręcznie
jak i poprzez autodtwarzanie) to zamiast pojawić mi się okno logowania
(hasło) z apliakcją U3 jak to się dzieje na innych kompach wyrzuca mnie do
nastepującej lokacji:
C:\Documents and Settings\Administrator\Dane aplikacji\U3\0000169DD772D2B7.
Tak że nie mogę się dostać do pendriva.
Gdzie szukać przekierowania? Nie mam żadnych plików .ini na dysku.

--
Piotr