Re: Wydluzone otwieranie dokumentow MS Office

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 09 Mar 2009 - 00:00:22 MET

Dnia Sun, 8 Mar 2009 21:20:53 -0000, tg napisał(a):

> Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości
>
> przy okazji, jaka jest roznica miedzy takim czyms a zainstalowaniem drukarki
> sieciowej?
> znaczy poza tym ze wszystko z drukarka zwiazane - programy, ustawienia -
> dziala szybciej bo drukarka zainstalowana jest jako lokalna?
> sa jakies minusy czy niedogodnosci takiego rozwiazania (hipotetycznie, bo
> ja sie tam akurat ciesze)?

Nie ma minusów, sam zawsze tak instaluję drukarki sieciowe i pewnie bym
Ci w następnej kolejności też polecił ten sposób. Różnica - wydaje mi
się - polega na tym, że drukarka zamapowana "poprzez port" sięga do
drugiej maszyny przedstawiając się z poświadczeniami konta systemu, a
nie konta użytkownika. Ale nigdzie nie znalazłem potwierdzenia mego
domysłu. Poza tym (jako że systemowa) jest ona widoczna dla wszystkich
użytkowników.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/