Re: Podłączenie dwóch komputerów w sieć

Autor: Jacent <jacent_at_wytnij.interia.pl>
Data: Wed 04 Mar 2009 - 15:07:16 MET

Pewnego pięknego dnia JoteR <joter@pf.pl> pisze co następuje:
> A to błąd, bo AFAIR w XP domyślnie niedozwolone jest hasło puste dla
> dostępu sieciowego. A tak w ogóle przestudiuj to:
> http://banita.pl/konf/smbuprwinxp.html
> JoteR

Poczytalem wczoraj trochę Help systemowy i dalem radę jakoś się połączyć.
Założylem jednak hasło, bo moje ułatwienie było tylko utrudnieniem :) Mam
jeszcze dwa pytania, czy poprzez pulpit zdalny da się kopiować pliki? A
drugie czy przez połączenia sieciowe można udostępnić całą zawartość
drugiego komputera? Teraz robię to pojedynczo poprzez udostepnianie
poszczególnych folderów.

--
Pozdrawiam.
Jacent