Re: Wydluzone otwieranie dokumentow MS Office

Autor: Maciej Kulawik <mkw_at_mcmac.x.pl>
Data: Wed 04 Mar 2009 - 09:38:00 MET

Dnia Tue, 3 Mar 2009 21:14:09 +0100, Wiercipieta napisał(a):

> Nie raz nie dwa sam na wielu grupach o to pytalem , zero sensownych
> odpowiedzi.
>
> Po poszukiwaniach znalazlem m.in. to :
> http://myitkb.net/4026/microsoft-word-file-or-microsoft-excel-file-takes-a-long-time-to-open.html
> Solution 2 jako tako pomoglo.

Dzięki! Rzeczywiście solution 2 pomogło doskonale zarówno na doc jak i na
xls.
Jedyny problem to taki, że to okienko zmiany właściwości typów plików jest
skopane i nie przyjmuje niektórych zmian. Nie mogłem wyłączyć 'use dde' dla
istniejącej akcji Open. Musiałem więc dodać nową akcję Open2 i ustawić jako
domyślną. Teraz śmiga jak trzeba.